Matei in black and white



Comentarii

Mircea a spus…
cine-i kinderu' asta sugubatz?
Sebbastian a spus…
e a lui nea Florin, vecinu'
silviu a spus…
super tare puloverasul :))...cu girafa :))...imi place...vreau si eu :))
Sebbastian a spus…
s-ar putea sa iti fie cam mic ;))
Alexandra a spus…
Fotografia a doua e absolut geniala!
Oare la ce s-o fi gandind micutzul?
silviu a spus…
cred ca se gandea daca sa imi dea mie hainuta lui cu girafa :))
dana a spus…
M-am indragostit...gata...nu mai am scapare... E absolut superb!!! Florin, sa va traiasca!!
Florin a spus…
Multumesc pentru aprecieri si urari! E si meritul fotografului!
Multumesc Sebi!
Sebbastian a spus…
cu placere! vedeti cum se uita Matei in jos la masina mea?? ;))
Alexandra a spus…
:)), stim, n-ai nicio nevoie.. dar...

Postări populare de pe acest blog

modern valencia