chit chat

E primul post de genul asta, dar are legatura cu fotografia, asa ca treaca de la mine :D.
Eram sambata in parc, sus la turn (pt cei ce cunosc piatra neamt) si cica iesisem sa fac ceva poze. nu imi convenea mie ca era inorat pt ca vroiam nitel cer albastru in poze, dar nu stii de unde sare iepurele. un mosulica care statea pe o banca in apropierea mea, dupa ce ma urmareste discret cu privirea, vine spre mine si ma intreaba: de la ce ziar sunteti? un pic confuz ii raspund ca pozez numai din placere dar nu m-ar deranja daca imi face o oferta sa lucrez pt un ziar :)...si atunci el remarca: dar nu sunteti de pe aici, nu? ba chiar nascut si crescut aici (iar incep aluziile la faptul ca nu am accent moldovenesc); aha, dar aveti accent de bucurestean (da, ma asteptam la asta) si i-am replicat ca nu am accent nici de bucurestean, nici de moldovean...pur si simplu nu am un accent anume. apoi mi-a urat o zi buna si sanatate; si eu la fel. e adevarat, lentila mea noua 70-200 f4L (hehe) arata destul de impresionant pe aparat si oricum citisem ca lentila alba atrage ceva mai multe priviri decat cea neagra. deh, cica albul tine de functionalitate (nu se incalzeste in soare ca negrul) si nu de marketing. Insa....
De nu va place povestioara mea puteti sa il injurati pe Mircea, ca el mi-a spus sa o scriu pe blog!

Comentarii

Anonim a spus…
da...puteti oricand sa ma injurati...ii scrieti aici lu' sebi si el imi va trimite injuraturile ASAP...sa fiti sanatosi
Sorin a spus…
Pai pe Mircea il putem injura ori de cate ori vrem.Acum avem un an loc public unde putem face acest lucru:))

Postări populare de pe acest blog

modern valencia