lacul Cuejdel

Un lac despre care nu am stiut pana acum, chiar daca e destul de aproape de Piatra Neamt. Este un lac format natural, asemanator Lacului Rosu, continand o multime de copaci in apa pe care eu am gasit-o inghetata. 

Se poate ajunge acolo in doua moduri. Am sa va spun doar unul, adica drumul pe care am fost eu. De la Piatra Neamt directia Targu Neamt, am facut stanga la Cracaoani spre satul Magazia. Acolo se face iar stanga spre Cracaul Negru si la un moment dat este un indicator care arata inspre lac. De acolo mai sunt vreo 6-7 km.

Sunt sigur ca este mai frumos vara, o sa va confirm in jumatate de an ;).








Comentarii

Alina Zainea a spus…
foarte frumos realizat!bravos :)
Mircios a spus…
imi place penultima mai mult
Anonim a spus…
faine faine
Hash a spus…
wow...prima data am fost la cuiejdel in vara anului 2007 si a fost nemaipomenit. acum am auzit ca se doreste sa fie amenajat! ce fain ar fi, mai ales ca atunci cand am fost eu, drumul era foarte rau.
oricum, foarte faine pozele, peisajul... mi-ar placea sa il vad si acoperit de zapada, dar nu cred k voi avea ocazia prea curand :(
Sebbastian a spus…
E posibil sa fie rau drumul...e drum de tara. Acum era acoperit cu zapada si nu mi-am putut da seama :)
Mihai a spus…
hash spunea ca ar fi frumos sa amenajeze drumul....

Ei bine... nu ar fi!

Prima data am fost acolo acum vreo 7 ani ... nu se putea ajunge pe drum cu masina... Am mers vreo cateva ore prin padure, dinspre Cracau-Negru... si am stat acolo vreo 3 zile... a fost superb...

Noaptea ne auzeam doar pe noi... lupii pe partea cealalta de lac si undeva la o stana indepartata niste caini... Suna SF? :)

Dimineata devreme, cand ne trezeam ceata era pe lac... printre copacii uscati...

Singurul meu regret e ca nu am avut in acele vremuri un aparat foto...

Ei bine... nu ar fi frumos sa se amenajeze... in ultimii ani, dupa ce s-a facut drumul forestier pana acolo, zona s-a umplut de mizerie... si-a pierdut din farmec...

Daca totusi nu am fi asa de nesimtiti... si am sti sa pretuim ce avem, atunci poate ca am merita amenajat si sa il vizitam in numar mai mare... dar asa... "omu strica locu".

Frumoase poze Sebi.
Toate bune,
Mihai
Sebbastian a spus…
de acord cu tine, Mihai. zonele cu acces usor din Romania ajung prada de multe ori unor nesimtiti.
Mihaela Achiroaie a spus…
Eu zic ca e mai frumos iarna si asta pentru ca l-am vazut de 2 ori vara dar imaginile tale ma determica sa il vizitez si iarna.

vara: http://www.fotografii.4my.ro/categories.php?cat_id=75
Wow! Intr-adevar frumos! Ba mai mult... Prin fotografia ta (excelenta e putin spus) conferi locurilor o aura mirifica. Complimentele mele sincere!
Popovici Ioan a spus…
Foarte frumos! O sa merg si eu iarna! Poti sa intri si la mine pe blog. Eu am facut acolo poze , acum toamna.

Postări populare de pe acest blog

modern valencia