1:24



Comentarii

Silviu a spus…
super super....de unde ai cumparat-o ....vreau si eu ....vreau si eu....unde o pot gasi? de unde ai jucaria? :)
Sebbastian a spus…
am luat-o de la selgros din bacau. arata bestial...bugatti asta face parte din colectia lui ralph lauren :D.
mai erau niste machete 1:18 cu mercedes de prin anii '50 frumoase foc!
poti cauta machete prin marile supermarketuri la raionul de jucarii.
Florin a spus…
Foarte faine pozele ... da' trebuia sa aprinzi si farurile ! ... A! e macheta ...;)
Sebbastian a spus…
:D inca n-am bani de machete cu lumini functionale!!
Silviu a spus…
am sa incerc sa selgros aici in bucuresti....daca nu gasesc mai vad...bacau e prea departe si nici nu prea am drum pe acolo....:((
Silviu a spus…
vreau si eu o adresa de-a ta de mail sau id de mess :)
Sebbastian a spus…
sebastian.potolinca@gmail.com

Postări populare de pe acest blog

modern valencia