amsterdam

Am auzit spunandu-se ca anul asta este la moda sa vizitezi Amsterdamul. Eu imi doream sa il vad de mai demult si chiar daca am fost de mai multe ori aproape de el, numai in toamna asta am reusit sa ajung.
A fost primul oras vizitat din concediul din aceasta toamna si pot sa spun ca m-a impresionat. E un oras cu o atmosfera mai rar intalnita, ce te cuprinde din prima clipa. Nu stiam exact la ce sa ma astept atunci cand am iesit din gara impresionanta. Am trecut drumul spre un information center si am cumparat o harta care era mai mult rutiera decat turistica. Amuzant mi s-a parut faptul ca erau niste pliante gratuite cu un fel de hot spots gay dating, care pareau mai aproape de o harta turistica decat ceea ce am cumparat eu.
Nu este cel mai frumos oras pe care l-am vazut. Dar canalurile dese, strazile stramte, red light district, sex museum, centrul plin de turisti, cofee shopurile, terasele la tot pasul, luminitele din noapte, il fac sa ma prinda.
Seara parca e o alta lume: agitatia te face sa intri in atmosfera, e lume peste tot, cofee shopurile sunt pline, nu te poti abtine sa nu admiri curios fetele din vitrine, nu ai cum sa nu intri in cel putin un sex shop si sa zambesti cand vezi tot felul de jucarii sexuale.
Cand citesc ce am scris mai sus, imi vine in minte sintagma "sex, drugs and rock'n'roll". Numai ca, fiind vorba de Olanda, genurile muzicale potrivite ar fi hardcore si trance. Si nu ma deranjeaza deloc!
Seara nu imi mai venea sa ma duc in camera de hotel si a doua zi mi-am dat seama ca am stat prea putin in oras. Nu-i nimic, va fi o data viitoare!








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

modern valencia