rotterdam

Al doilea episod din Olanda a fost vizitarea orasului Rotterdam. Am plecat dintr-un Amsterdam inghesuit si plin de istorie pentru a gasi un oras atipic pentru aceasta zona a Europei.

Rotterdam e un oras deschis, nou, modern, spatios. Ceva diferit, dar la fel de placut. Cladiri noi si foarte mari, o multitudine de stiluri arhitecturale. Cu ochii ridicati spre nori ca sa le vad, ma gandeam ca mai degraba ar semana cu un oras din SUA, asta pentru ca in Europa am vazut mai rar cladiri asa impunatoare.

Mi-a placut panorama din Euromastul de 186 de metri inaltime, in special cea asupra portului.
In timp ce hoinaream pe langa port, ma gandeam ca mi-ar placea sa locuiesc acolo si sa imi petrec week-endurile in Amsterdam. Simteam o atmosfera de libertate si de liniste, pe care rar am mai simtit-o intr-un oras.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

modern valencia